"Teka SFI"
.
"Magic Box"!
(Cyfrowe urządzenie do programowanie układów wtryskowych Suzuki!)

Zmiana parametrów zasilania Suzuki w 20 sekund -
Wepnij - naciśnij - wypnij - JEDŹ!

Tuninguj 1 motocykl - tuninguj 100 motocykli - tuninguj 1000 motocykli
Zmodyfikuj zasilanie motocykla swojego lub klienta tak jak to robią zawodowcy AMA Superbike!
Wykonaj zmiany - wypnij urządzenie - to nie jest skrzynka która musi być w motocyklu!


Na torze
Najsprytniejsze pod względem czasu urządzenie na rynku -
Będąc na torze nie jest łatwo biegać z laptopem - nagrywając pliki, ładując pliki, wgrywając, czekając, zgrywając, zmieniając nazwę, gubiąc zapisane mapy, panikując gdy bateria w laptopie siada, grzebiąc wśród kabli podłączeniowych... uff!...
A wszystko to po to aby trochę wzbogacić zasilanie w górnym zakresie - eee... za dużo pracy - właściwie to chodzi całkiem nieźle - na razie tak zostawimy...

Nowa Teka SFI z Factory Pro pozwoli na wykonanie zmian w zasilaniu wtryskowego Suzuki w ciągu 20 sekund.
Bez laptopa. Bez palmtopa. Bez problemu.
Zmiany zapisywane są w czasie rzeczywistym - nawet na PRACUJĄCYM SILNIKU!
 

W warsztacie
Gdy satysfakcja klienta jest wartością nadrzędną

Nim pojawiła się Teka SFI jedyną alternatywą dla strojenia wtryskowych układów zasilania motocykli Suzuki była Yoshimura "421" 3 pozycje, +/-"10" analogowe urządzenie programujące lub power commander.
Pierwsze jest ekonomicznym rozwiązaniem /jedno - do wielu motocykli/ - "Yosh box" działa akceptowalnie i niezawodnie w niektórych motocyklach ale podstawowym ograniczeniem jest rozdzielczość programowania ograniczająca się tylko do 3 zakresów i niewielki zakres możliwych zmian /10%/. Innymi słowy w przypadku jednych silników zmiany były wystarczające i zapewniały idealną pracę silnika - w przypadku innych brakowało rozdzielczości lub zakresu. Koszt tuningu po zakupie tego urządzenia ograniczał się jedynie do czasu pracy. Ze strony klienta... Nic do montażu. Nic do kupowania i instalowania. Brak kwestii gwarancji i znikających map etc... 

Drugie rozwiązanie polega na zakupie PC wraz z ze złudzeniem prenumeraty internetowej map idealnych dla twojego motocykla. Niby świetnie ale sprzedaż złudzenia - mimo iż marketingowo słuszna - w sensie idealnego efektu jest jak gra w totolotka - czyli tuning oparty na prawdopodobieństwie...
Skoro więc ten los na loterii za jedyne 1700 zł nie będzie działał naprawdę dobrze to pozostawia właścicielowi 3 opcje. Jeździć jak jest i narzekać /najbardziej popularna/ - ściągnąć więcej map i wgrywać aż może zadziała - zapłacić drugie tyle za wykonanie mapy pod ten właśnie motocykl.
W ten sposób dochodzimy do kwoty ponad 3000 pln za dobrze zestrojone zasilanie naszego Suzuki. Logika podpowiada iż warto zaoszczędzić pieniądze i kłopoty stosując urządzenie Teka SFI......

Dla klienta oznacza to wystrojenie układu wtryskowego bez konieczności zakupu czegokolwiek. Koszt usługi = koszt wiedzy + koszt robocizny.
Teka SFI ma zakres "4-5 dysz głównych" (w rzeczywistości nawet większy bo Suzuki ECU przyswaja część zmian automatycznie).

SFI pamięta i wyświetla dokonane zmiany (abyś pamiętał co już zrobiłeś!)
SFI zmienia mapę przy naciśnięciu przycisku - więc nawet słychać zmianę pracy na wolnych obrotach - lepiej czy gorzej?
Jeżeli chodzi akurat o jakość wolnych obrotów /z jakiegoś powodu/ - zawsze będą one lepsze po tuningu SFI niż z PC. Uruchamianie silnika też jest zauważalnie lepsze niż w przypadku zastosowania PC3r.
SFI zmienia skład mieszanki także podczas pracy silnika - co podczas testów drogowych jest bardzo wygodne - nawet bez konieczności zatrzymywania się - zmień i przetestuj - zmień i przetestuj...
Zrobione? Odepnij SFI i jazda!

I najważniejsze - moduł ECU Nie straci mapy po odłączeniu akumulatora! Ktokolwiek coś takiego powtarza nie ma do tego podstaw!
 

Teka SFI (Suzuki Fuel Injection) działa w:
gsxr  600, 01-05
gsxr  750, 98-05
gsxr1000, 01-05
gsx1300r Busa, wszystkie
sv650, 03-05
sv1000, 03-05
TL1000r, wszystkie
TL1000s, wszystkie

649