Skrzynia biegów

 Wyobraź sobie
Ostatnie okrążenie, ostatni zakręt, nawinięte 180km/h, przód i tył pełza na granicy uślizgu... idziesz po zewnętrznej gościa którego od jakiegoś czasu miałeś na widelcu, na maksa skupiony ogarniasz sprzęta wiedząc, że teraz sukces zależy od najmniejszych szczegółów balansu ciała czy dotyku manetki... kończą się obroty - musisz wrzucić 4... musisz wrzucić 4... jest - weszło jak w masło... wciąż z kontrolowanym uślizgiem wychodzisz powoli odsadzając gościa... wygrałeś.

Marc,

Chcę abyś wiedział, że jestem pod prawdziwym wrażeniem shift kitu do mojego Kawasaki 636 ZX 6R.

Motocykl (nie ja) gubił biegi nie raz, aż do momentu zainstalowania twojego zestawu do zmiany biegów - teraz
już mu się to nie zdarza, a ja czuję się pewnie z pewną i łatwiejszą zmianą biegów. Najlepsze w tym wszystkim
jest to, że teraz kompletnie nie muszę się przejmować dekoncentracją z tym związaną.

Dziękuję za zrobienie tak doskonałej rzeczy. To DZIAŁA.

Keith Code
California Superbike School


kliknij obrazek!
EVO Shift STAR Kit!!

RC51 / SP-1 / SP-2
vtr1000, wszystkie
cbr600rr, 03-05
cbr600 f4/f4i
vfr800, wszystkie
cbr900rr, wszystkie

cbr929rr, wszystkie
cbr954rr, wszystkie
 

ZX6r, 95-97
ZX6r, 98-02
zx6rr / 636, 03-05
zx9,98-99
zx9,00-01
zx9,02-03
z1000, wszystkie
zx12 - wkrótce
zx10, 04-05
 

gsxr600, 01-05
gsxr750, 00-05
gsxr1000, 01-05

TL1000r/s, wszystkie
Hayabusa, wszystkie

sv650, to 05
sv1000, 03-05

yzf600r 94-96(nie R6)
yzf600r, 97-03(nareszcie)
fzr600
fzr400
 

To jest to czego kiedykolwiek oczekiwałem od mechanizmu zmiany biegów -
Nic więcej z nim zrobić się nie da. Sądzę, że skopiowanie tego pomysłu przez producentów motocykli zabierze im około 2 lat. Albo więc czekasz 2 lata i kupujesz nowego sprzęta albo masz to teraz.
!
Nieco mocniejsza sprężyna dociskowa - nowe mikrołożysko wraz z ramieniem i element końcowy... Całkowicie przeprojektowana, udoskonalona, wielokątowa o zmiennym kącie i kształcie szczytów i zagłębień:
Gwiazdka mechanizmu biegów EVO-7
Ten element powoduje całkowitą zmianę czucia motocykla jako całości. Siła potrzebna do zmiany biegu jest taka sama ale szybkość z jaką następuje zazębienie biegu jest znacznie poprawiona - Szybsza i łatwiejsza zmiana biegów. Lekkie muśnięcie sprzęgła i drgnięcie prawej ręki na gazie i już jesteś na następnym biegu! Idealna sprawa dla użytku torowego jak również dla jazdy po ulicach gdy redukcje wykonywane są bez wysiłku, a wyższe biegi wchodzą "jak w masło".
No i do tej pory nawet nie wspomniałem, że między luzy po prostu znikają!

W ruchu ulicznym? Niskie obroty na dwójce - a wypadałoby popykać sobie na trójce. Płynna szybka zmiana która w rzeczywistości zdziwi i zaskoczy. Gdzie ten strzał towarzyszący zazwyczaj przy leniwej zmianie bez obciążenia? No nie ma - mówiłem, że to będzie coś innego - coś lepszego.

Potwierdzone przez zawodowców - wszyscy zawodnicy wspierani przez Factory Pro występujący w różnych klasach mistrzowskich organizacji AMA i WERA - oraz zwycięzcy Vesrah Racing testowali i dowiedli przydatności shift kitów EVO-7 w latach 2003-2005.
Charakterystyka zmiany biegów w oryginalnych skrzyniach dla użytkowników tego kitu jest określana mianem powolnej i leniwej.
Wbijanie na siłę. Znika Hayabusowa zmiana biegów... Honda i Suzuki przestaje denerwować niebezpiecznymi hałasami podczas zmiany biegów przy spokojnej jeździe. W Kawasaki zanika... to typowe odczucie, że trzeba chyba będzie poprawić... nawet ZX12 przestaje ścinać trzpienie z gwiazdki!
Zestaw zawiera nowe ramię dociskowe wraz z niskooporowym łożyskiem, wzmocnioną sprężynę oraz całkowicie odmienną gwiazdkę EVO-7 Detent Star.
Zmieniaj biegi DUŻO szybciej. DUŻO łatwiej. DUŻO lżej i zapomnij o nie wchodzących przełożeniach.