Dlaczego DynaPro

Kto inny jak nie tunerzy silników, zawodnicy i inżynierowie – zaprojektują najlepszą gamę hamowni. Właśnie na podstawie tego doświadczenia zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy hamownie, które przewyższają możliwościami wielu innych producentów. Dzięki naszemu doświadczonemu zespołowi specjalistów od mechaniki, mikro-elektroniki i tworzenia oprogramowania – możemy produkować gamę hamowni i akcesoriów w systemie modułowym (możliwość rozbudowy na życzenie) w najbardziej konkurencyjnych cenach.

drum-frame.jpg (73755 bytes)

Wszystkie konstrukcje podwozi bębnów są produkowane i formowane z laserowo ciętej stali o grubości 5, 6 I 10mm. Przewagą takiej konstrukcji jest możliwość utrzymania tolerancji produkcyjnych w zakresie  +/- 0.1mm na długości ponad 2000mm. Niektórzy z producentów wciąż stosują do produkcji „hobbystyczne” materiały (blaszane profile typu C i H) – tego typu tania metoda produkcji, możliwa do wykonania nawet przez amatora odbija się na jakości i dokładności całego urządzenia. Nasze 30 lat doświadczenia w precyzyjnej produkcji podzespołów stalowych znalazło odzwierciedlenie w wykonaniu naszych hamowni, jako urządzeń nie tylko funkcjonalnych, estetycznych ale także takich z których można być dumnym.

MPU.jpg (143587 bytes)

Dyna Pro transmituje i odbiera dane przez łącze USB, gdy wciąż wielu producentów stosuje łącza typu serial. Jak można uzyskać powtarzalne, stałe dane pomiarów przy tak wolnym przepływie danych? Co więcej nasz system w standardzie oferuje 12 kanałów dataloggingu. Czujniki ciśnienia, położenie przepustnicy, termopary, czujniki przepływu i inne dane mogą być zbierane wraz z pomiarem przez mikroprocesorowy układ Dyna Pro Microprocessor Acquisition Unit. Dane te dostępne są w czasie rzeczywistym pomiaru lub w formie wykresów.


ss1.jpg (123141 bytes)

Oprogramowanie doskonalone było przez ponad 4500 godzin prac badawczo-rozwojowych i testów prowadzonych przez tunerów silnikowych. Dzięki temu oprogramowanie obecnie spełnia wszystkie ich i nasze oczekiwania. Dodatkowe funkcje mogą być wprowadzone na życzenie klienta.
Aktualizacje oprogramowania dostępne są za darmo – żadnych dodatkowych, ukrytych kosztów dla właściciela hamowni. Dlaczego użytkownik ma płacić za urządzenie ze starszą wersją oprogramowania, rozważać zakup nowego – gdy może mieć „dożywotnią” możliwość aktualizacji?

Wszystkie wersje oprogramowania zachowują te same wartości pomiarów mocy. Znane są przypadki niektórych producentów gdy kolejna wersja software`u zmienia wyniki pomiarów. Jak to możliwe?

PAU.jpg (143645 bytes)

Hamulec elektrowirowy Dyna Pro ma możliwość absorbcji rzędu 850 ft/lbs, jako stałe obciążenie określamy wartość 500 ft/lbs. Wszystkie nasze hamownie „elektrowirowe” wyposażone są w standardzie w pomiar siły hamowania /torque cell/, co pozwala na pomiary w zamkniętej pętli przy wybranym stopniu obciążenia. Szczerze dziwimy się jak można wyposażyć hamownie w hamulec elektrowirowy bez pomiaru siły hamowania co uniemożliwia uzyskanie rzeczywistych danych podczas testów symulacji oporów powietrza, testów krokowych /step test/, testów płynnych z hamowaniem itp. Po co w takim razie hamulec elektrowirowy w takich aplikacjach??

Wiemy czego chcesz…. Jako tunerzy silników – to jest to samo czego chcemy my!