6 TŁOCZKOWY ZACISK BERINGER SUPERMOTO   
 

 

 

   
Innowacje Technologiczne:  
 
Redukcja histerezy  
Dzięki opatentowanemu systemowi chromowanych trzpieni klocków hamulcowych oraz umiejscowieniu ich w neutralnej strefie gdzie nie zachodzi deformacja, histereza /opór tarcia/ jest znacznie ograniczony.  
 
Bardziej agresywny i mocniejszy  
Tylko 16.5 bara jest konieczne do uzyskania takiego samego nacisku jak przy 20 barach w innych zaciskach. Zysk 20%!  
 
Pełna kontrola  
W porównaniu do innego zacisku wyścigowego, błąd kontroli siły hamowania został zredukowany z 53% do 17%. Aby uzyskać taki sam moment hamujący po częściowym zwolnieniu dźwigni hamulca BERINGER potrzebuje 14 barów w porównaniu do 12 barów w innych systemach.  
 
Równomierny docisk powierzchni ciernej  
System AEROTEC eliminuje nierównomierne zużycie klocków niezależnie od tego czy są one nowe czy częściowo zużyte (maksymalna odchyłka 0.4mm przy klockach wyścigowych!)  
 
Doskonałe wyczucie  
Gdy klocki nie są nierównomiernie zużyte - nie dotykają tarczy po puszczeniu hamulca. Dzięki temu eliminuje się niepotrzebny opór toczenia i wibracje kierownicy.  
 
Wydłużona trwałość klocków  
Na skutek optymalizacji zużycia klocków otrzymujemy wzrost ich trwałości i wydajności.  
 
Niezmienne wyczucie i dozowalność  
Wyczucie i dozowalność jest niezmienna niezależnie od zużycia klocków czy temperatury.  
 
Produkt zaawansowanej technologii  
Frezowany CNC:  
Frezowany CNC z lotniczego aluminium.  
   
   
 
 
Zawodowcy Używają Beringera  
 

 
Belgijczyk Gerard Delepine podczas wyścigu w Irwindale i Las Vegas na fabrycznym Vertemati wyposażonym w zestaw Beringera Top Race.  
 
Kity Supermoto  
 
 
 
6-TŁOCZKOWY ZACISK AREOTEC 4-TŁOCZKOWY ZACISK  
ŻELIWNA TARCZA PŁYWAJĄCA - AREONAL ŻELIWNA TARCZA PŁYWAJĄCA - AREONAL  
RADIALNA POMPA HAMULCOWA - AREOTEC BR KLOCKI HAMULCOWE - RACING  
ZBIORNICZEK HAMULCOWY - ZESTAW    
PRZEWÓD HAMULCOWY - RACING    
KLOCKI HAMULCOWE - RACING    
   
   
   
   
 
 
LISTA KITÓW SUPERMOTO  
R race kit or
Top Race Kit
4 piston caliper (axial) 6 piston axial Aerotec® or
4 or 6 piston radial Aerotec® caliper
or 2 piston axial Aerotec®
aeronal disc BR12 + B01
or  BRO12 or BRO10
hose length (m) Main Applications
TRDD1 TWIN DISC 2 x 2P1A Y7F-G + Y7F-D BRO-10   Warning: this kit requires 2 special fork bottoms & a special wheel
TRDD2 TWIN DISC 2 x 2P1A H8F-G + H8F-D BRO-10  
TRAP1   4R12A radial 4 piston Aerotec® (100mm) APR1L Ø320 BRO-10   Aprilia 450 and 650 SXV
TRAP2   APR2L Ø310 BRO-10
RHO1 4XR   H8L     250 CR, 450 CRF,500CR 1995-03
TRHO1   XRA H8L BRO-12 1.23
RHO2 4XR   H16L     400XR, 600XR, 650XR, Enduro 06
TRHO2   XRA H16L BRO-12 1.40
RHO3 4H15   H8L     125CRF 06-07, 250CR, 450CRF 04–08, 500CR 2004-2005, HM CRE 250+450
TRHO3   H15A H8L BRO-12 1.23
TRH04   4R12A radial 4 piston Aerotec® (100mm)  H8L BRO-10 1,4 HM 450 CRM F 08
RSU1 4XR   S10L     125 RM, 250 RM, 400DR, DRZ, DRZ S (sauf SM) 
TRSU1   XRA S10L BRO-12 1.40
RSU2 4XR   S13L     450 RMZ -08
TRSU2   XRA S13L BRO-12 1.40
RKA1 4XR   K11L     250KX + KXF –06
TRKA1   XRA K11L BRO-12 Ask to the customer
RKA2 4XR   K14L     450KXF + 250KX + KXF 07-08
TRKA2   XRA K14L BRO-12 Ask to the customer
RYA1 4XR   H6L     YZ + WR, YZF + WRF : all types after 1998
TRYA1   XRA H6L BRO-12 1.55
1,40: YZF450 05-06
TRYA2 4H15 + bracket   Y14L BRO-10 1,4 YZ85
RYA3 4H15   Y16L     250YZF 07-08 + 450YZF 07-08 (disque en 320mm)
TRYA3   H15A Y16L BRO-12 1,4
RKT1 4KT13   KT2L     KTM Enduro all types 2000-08 + SM 1999-2003
TRKT1   KT13A KT2L BRO-12 1,32
TRKT2   D12A KT3L BRO-12 1.23 KTM Duke2, SM2004
RKT3 4KT11   KT2L     All KTM à1999
TRKT4   4R12A radial 4 piston Aerotec® (100mm)  KT2L  swaped washer
+ 2x M10x1.25-45
+ 2x Ø20xØ10x5
BRO-10 1,32 KTM SMR 2005-06
Husaberg SM 2005
TRKT5 4H15 + bracket, hardware   KT4L BRO-10 1.23 KTM SX85
TRKT6   4R12A radial 4 piston Aerotec® (100mm)  Y7L-G BRO-10 1,32 KTM 690 SM 07 + 690 SMR 08 + 690 Duke
TRKT7   4R12A radial 4 piston Aerotec® (100mm)  KT3L BRO-10 1,32 KTM 690 SMC 08
TRHA1   HU11A
with 2x specific spacers for calipers
HU1L
SM types: drill Ø8 on disc
BRO-12 1,32 Husqvarna all types with axial caliper after 2000 + 125CR/WR 08 + 610SM 08
TRHA2   4R11A radial 4 piston Aerotec® (108mm) HU1L
SM types: drill Ø8 on disc
BRO-10 1,32 Husqvarna with radial caliper
RHA3 4KT13   HU1L     Husqvarna 250+450 TC –TE 08
TRHA3   KT13A HU1L BRO-12 1,32
RHG1 4KT13   KT2L     All Husaberg -2004
TRHG1   KT13A KT2L BRO-12 1,32
TRSH1   HU11A SH1L BRO-12 1.40 Sherco enduro types
TRSH2   4R12A radial 4 piston Aerotec® (100mm)  SH1L BRO-10 1,32 Sherco Supermoto types
RVE1 4KT13   H8L     All Vertemati
TRVE1   KT13A H8L BRO-12 Ask to the customer
TRVO1   HU11A VO1L BRO-12 Ask to the customer All VOR
RGG1 4KT13   CCM1     All enduro GAS-GAS
TRGG1   KT13A CCM1 BRO-12 Ask to the customer
RCC1 4KT13   CCM1     All CCM
TRCC1   KT13A CCM1 BRO-12 Ask to the customer
RBE1 4XR add on both calipers:
2 washers 125 Ø8 inox A2 idem KTM
2 washers (calage) 20x10x0,8
SH1L      
TRBE1   XRA SH1L BRO-12 1,4

 
Kolor anodowania:  
 
Kolorem fabrycznym jest czerwony. Dostępne są również srebrny, czarny, niebieski, żółty, purpurowy i tytanowy.  
 
 
CENNIK:  
AREOTEC Radialna pompa hamulcowa      
 
Zbiorniczek, anodowana pokrywa zbiorniczka, wężyk, śruby, uchwyt.   (mały 15cm)

 

(duży 30cm) TUV    
 
AREOTEC 6-tłoczkowy zacisk hamulcowy z klockami.    
 
AREOTEC 4-tłoczkowy zacisk hamulcowy radialny      
AREOTEC 4-tłoczkowy zacisk hamulcowy z klockami.    
AREONAL Pływająca, żeliwna tarcza hamulcowa.   (płaska)  
Anodowanie jednego elementu na kolor inny niż czerwony /czas realizacji +15dni/          
 
Metalizowane klocki hamulcowe Beringera spełniają wszystkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, jakości i parametrów hamowania. Zapewniają wyraźną przewagę podczas intensywnej eksploatacji.  
 
Certyfikat TUV  
Okładzina cierna opracowana specjalnie do współpracy z tarczami żeliwnymi  
 
Zastosowanie Zacisk 4-tłoczkowy Zacisk 4-tłoczkowy radialny Zacisk 6-tłoczkowy  
Road Sportowa jazda po drogach 2654 S 1200 S 1100 S  
Okazjonalne wyścigi        
         
Race Tylko do wyścigów (nie do użytku drogowego 2654 R2 1200 R2 1100 R2  
Doskonałe hamowanie początkowe i w wysokiej temperaturze