RADIALNY ZACISK 4 TŁOCZKOWY TYPU RACE
 


 
 


 


 

columndiv.gif - 3449 Bytes

Innowacje Technologiczne:
Redukcja histerezy.
    Dzięki opatentowanemu systemowi chromowanych trzpieni klocków hamulcowych oraz umiejscowieniu ich w neutralnej strefie gdzie nie zachodzi deformacja, histereza /opór tarcia/ jest znacznie ograniczony.
 
Bardziej agresywny i mocniejszy
Tylko 16.5 bar jest konieczne do uzyskania takiego samego nacisku jak przy 20 barach w innych zaciskach. Zysk 20%!
 
Pełna kontrola
W porównaniu do innego zacisku wyścigowego, błąd kontroli siły hamowania został zredukowany z 53% do 17%. Aby uzyskać taki sam moment hamujący po częściowym zwolnieniu dźwigni hamulca BERINGER potrzebuje 14 barów w porównaniu do 12 barów w innych systemach.


Równomierny docisk powierzchni ciernej
System AEROTEC eliminuje nierównomierne zużycie klocków niezależnie od tego czy są one nowe czy częściowo zużyte (maksymalna odchyłka 0.4mm przy klockach wyścigowych!)

Doskonałe wyczucie
Gdy klocki nie są nierównomiernie zużyte - nie dotykają tarczy po puszczeniu hamulca. Dzięki temu eliminuje się niepotrzebny opór toczenia i wibracje kierownicy. 
Wydłużona trwałość klocków
Na skutek optymalizacji zużycia klocków otrzymujemy wzrost ich trwałości i wydajności.

Niezmienne wyczucie i dozowalność
Wyczucie i dozowalność jest niezmienna niezależnie od zużycia klocków czy temperatury.

Produkt zaawansowanej technologii:
Frezowany CNC z lotniczego aluminium: Doskonała sztywność konstrukcji i odporność na deformację w wysokich temperaturach

 

ZACISK 6 TŁOCZKOWY TYPU RACE


 
GB2flyerpg1img1.gif - 41058 Bytes


GB2flyerpg1img2.gif - 56765 Bytes


GB2flyerpg1img3.gif - 21191 Bytes

columndiv.gif - 3449 Bytes

Innowacje Technologiczne:
Redukcja histerezy.
    Dzięki opatentowanemu systemowi chromowanych trzpieni klocków hamulcowych oraz umiejscowieniu ich w neutralnej strefie gdzie nie zachodzi deformacja, histereza /opór tarcia/ jest znacznie ograniczony.
 
Bardziej agresywny i mocniejszy
Tylko 16.5 bar jest konieczne do uzyskania takiego samego nacisku jak przy 20 barach w innych zaciskach. Zysk 20%!
 
Pełna kontrola
W porównaniu do innego zacisku wyścigowego, błąd kontroli siły hamowania został zredukowany z 53% do 17%. Aby uzyskać taki sam moment hamujący po częściowym zwolnieniu dźwigni hamulca BERINGER potrzebuje 14 barów w porównaniu do 12 barów w innych systemach.


Równomierny docisk powierzchni ciernej
System AEROTEC eliminuje nierównomierne zużycie klocków niezależnie od tego czy są one nowe czy częściowo zużyte (maksymalna odchyłka 0.4mm przy klockach wyścigowych!)

Doskonałe wyczucie
Gdy klocki nie są nierównomiernie zużyte - nie dotykają tarczy po puszczeniu hamulca. Dzięki temu eliminuje się niepotrzebny opór toczenia i wibracje kierownicy. 
Wydłużona trwałość klocków
Na skutek optymalizacji zużycia klocków otrzymujemy wzrost ich trwałości i wydajności.

Niezmienne wyczucie i dozowalność
Wyczucie i dozowalność jest niezmienna niezależnie od zużycia klocków czy temperatury.

Produkt zaawansowanej technologii:

Frezowany CNC z lotniczego aluminium: Doskonała sztywność konstrukcji i odporność na deformację w wysokich temperaturach